EAS toetab

Soovin saada rohkem infot

     

    Terms and Conditions

    TELLIMUSE VORMISTAMINE

    Valige E-poest Teile sobiv toode/tooted, mida soovite tellida.

    Määrake sobiv toodete hulk.

    Toode lisatakse seejärel automaatselt Ostukorvi.

    Ostukorvi sisu kuvatakse ekraanile paremal üleval nurgas.

    Kontrollige üle Ostukorvis olevad tooted ja kogused.

    Kui Teile on edastatud sooduskupong, siis sisestage kupongi kood allahindluse saamiseks vastavasse lahtrisse.

    Seejärel jätkake tellimuse vormistamisega vajutades nupule „Vormista tellimus“. Ka tellimuse vormistamisel on võimalik vastavasse lahtrisse lisada sooduskupongi kood. Tellimuse saab vormistada nii registreeritud- kui ka külaliskasutaja.

    Valige teile sobiv tarneviis. Eestis on võimalik valida Itella SmartPOST pakiautomaadi, Omniva pakiautomaadi, Omniva postkontori või ise järgi tulemise vahel. Lisaks on võimalik valida kulleriga teile sobivale aadressile kohaletoimetamise. Välismaal toimetatakse kõik pakid kulleriga nimetatud aadressile. Valige menüüst, millisest pakiautomaadist soovite paki kätte saada. Itella SmartPOST ja Omniva pakiautomaat on “iseteeninduslik postkontor”. Pakiautomaadid asuvad kaubanduskeskustes, kuhu on hea ligipääs, head parkimistingimused ja mis on õhtul kaua avatud. Paki saabumisel automaati saadetakse saaja mobiiltelefonile tekstisõnum uksekoodiga.

    Valige Teile sobiv makseviis turvalise Maksekeskuse lingi kaudu.

    Teile kuvatakse veel kord tellimus ning Teie poolt sisestatud vajalikud andmed paki saatmiseks. Palun kontrollige need üle ning kui kõik andmed on õiged ning nõustudes tingimustega vajutage nupule “Kinnita tellimus“.

    Teid suunatakse makset sooritama.

    Peale makse sooritamist on tellimus esitatud. Teile kuvatakse arve, mis saadetakse ühtlasi ka Teie meiliaadressile. Kui Teie poolt tellitud kaup on laost antud hetkeks lõppenud, teavitame Teid sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.

    KOHALETOIMETAMINE
    Eesti:
    1-7 tööpäeva
    Itella SmartPOST pakiautomaati 2.99€
    Omniva pakiautomaat 2.80€
    Omniva pakk postkontorisse: €3.40€
    Kulleriga kättetoimetamine 10€
    SOOME;
    1-8 tööpäeva
    Itella SmartPOST pakiautomaati 11€
    Kulleriga kättetoimetamine 17€

    MAKSEVÕIMALUSED

    E-poes on võimalik ostude eest turvaliselt tasuda läbi Maksekeskuse pangalingi. Maksmine toimub eurodes. Vali sobiv makselahendus järgmiste võimaluste seast: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank ja Pocopay

    KAUBA TAGASTAMINE

    Teil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning tagastamisavaldus peab olema Clean Success OÜ-le saadetud kirjalikult meiliaadressil info@cleanecoworld.ee 14 päeva jooksul. Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Clean Success OÜ-le. Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).

    ARUSAAMATUSTE LAHENDAMINE

    Pöörame sellele suurt tähelepanu, et tellitud tooted oleksid korralikult pakitud ning jõuaksid kliendini parimas seisukorras. Kui aga pakend on rikutud või saadetis ei jõua kohale 7 päeva jooksul (rahvusvaheliste vedude korral 20 päeva jooksul) või on tekkinud muid arusaamatusi, siis palume meiega ühendust võtta e-maili aadressil info@cleanecoworld.ee, et saaksime tekkinud olukorda arutada. Vastame Teile 2 tööpäeva jooksul.